سردار عباسقلی‌زاده: حفاری تونل فاز دوم خط ۲ مترو تمام شد

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 16:58
تبریز-فرمانده سپاه عاشورا از پایان عملیات حفاری تونل فاز دوم خط ۲متروی تبریز خبر داد و افزود:این پروژه با همکاری مجموعه‌های اجرایی و عمرانی در مسیر توسعه حمل‌ونقل شهری تبریز به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده ظهر شنبه در آیین اتمام حفاری تونل فاز دوم خط ۲ متروی تبریز که در ایستگاه ۸ این خط برگزار شد، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی و زیرساختی از جمله مترو، نقش مهمی در توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دارد.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای این پروژه افزود: پیشبرد چنین طرح‌هایی نتیجه همدلی و هماهنگی میان مجموعه‌های اجرایی، مدیریت شهری و نهادهای مسئول است و این همکاری می‌تواند زمینه‌ساز تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های مهم شهری نیز باشد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو، یکی از نیازهای اساسی کلان‌شهرهاست و بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند در کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در زمان و بهبود شرایط زیست‌محیطی شهر مؤثر باشد.

سردار عباسقلی‌زاده با قدردانی از تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران فعال در این طرح گفت: زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران پروژه مترو تبریز قابل تقدیر است و امید می‌رود با تداوم این تلاش‌ها، شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر فازهای بعدی این پروژه و بهره‌مندی بیشتر شهروندان از خدمات آن باشیم.

گفتنی است آیین اتمام حفاری تونل فاز دوم خط ۲ متروی تبریز صبح شنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۰ در محل دانشسرا، مقابل استانداری و در ایستگاه ۸ خط ۲ متروی تبریز برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.