ثابتی:حملات صهیونیست ها به لبنان قطع نشده و یکی از شروط در حال نقض است

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 16:19
نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: درحالی‌که تیم مذاکره کننده ایران و امریکا به پاکستان رسیده‌اند، حملات اسرائیل به لبنان متوقف نشده و رسما یکی از مهمترین خطوط قرمز ایران نقض شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس در ایکس نوشت: درحالی‌که تیم مذاکره کننده ایران و امریکا به پاکستان رسیده‌اند، حملات اسرائیل به لبنان متوقف نشده و رسما یکی از مهمترین خطوط قرمز ایران نقض شده، کمااینکه قالیباف هم روز اول بر توقف جنگ در لبنان تاکید کرد.

وی افزود: اگر همان پریروز که اسرائیل حمله به لبنان را شدت بخشید، ایران هم به جای بیانیه دادن پاسخ اسرائیل را می‌داد امروز در لبنان هم آتش بس شکل گرفته بود اما اشتیاق برای مذاکره و چشم پوشی از پاسخ متقابل به دشمن تا این لحظه، باعث ادامه دار شدن حملات به لبنان شده است.

قالیباف بیان کرد: کاش تیم مذاکره کننده ایران همین امروز پاکستان را ترک می‌کرد تا دشمن بفهمد خط قرمزهای ایران واقعی است و نه تزئینی.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.