بقایی: قالیباف با طرف‌های پاکستانی در حال گفتگو است

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 15:30
وزارت امور خارجه گفت: با فرمانده ارتش ونخست وزیر پاکستان گفتگوهای خوبی صورت گرفت و در همه این گفتگوها آنچه مهم بود انتقال خیلی صریح و روشن مواضع ومطالبات ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد مذاکرات ایران وامریکا گفت: بامداد شنبه هیات نمایندگی ایران به ریاست قالیباف وارد اسلام اباد شد و از سوی وزیر خارجه و معاون نخست وزیر و فرمانده ارتش و رییس مجلس و سایر مقامات پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند. از بدو ورود مذاکرات آغاز شد.

سخنگوی وزارت خارجه بیان‌کرد: برای ما مهم بود که بدون هیچ ایهامی نظرات کشورمان را بیان کنیم. ردو بدل پیام ها امروز صبح هم از ساعات ابتدایی روز از سر گرفته شد. دیدارهای زیادی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با فرمانده ارتش ونخست وزیر پاکستان گفتگوهای خوبی صورت گرفت و در همه این گفتگوها انچه مهم بود انتقال خیلی صریح وروشن مواضع ومطالبات ایران بود.

بقائی عنوان کرد: در حال حاضر نیز این گفتگوها ادامه دارد و آقای قالیباف با طرف های پاکستانی در حال گفتگو هستند.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.