به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد مذاکرات ایران وامریکا گفت: بامداد شنبه هیات نمایندگی ایران به ریاست قالیباف وارد اسلام اباد شد و از سوی وزیر خارجه و معاون نخست وزیر و فرمانده ارتش و رییس مجلس و سایر مقامات پاکستان مورد استقبال قرار گرفتند. از بدو ورود مذاکرات آغاز شد.
سخنگوی وزارت خارجه بیانکرد: برای ما مهم بود که بدون هیچ ایهامی نظرات کشورمان را بیان کنیم. ردو بدل پیام ها امروز صبح هم از ساعات ابتدایی روز از سر گرفته شد. دیدارهای زیادی صورت گرفت.
وی ادامه داد: با فرمانده ارتش ونخست وزیر پاکستان گفتگوهای خوبی صورت گرفت و در همه این گفتگوها انچه مهم بود انتقال خیلی صریح وروشن مواضع ومطالبات ایران بود.
بقائی عنوان کرد: در حال حاضر نیز این گفتگوها ادامه دارد و آقای قالیباف با طرف های پاکستانی در حال گفتگو هستند.
در حال تکمیل...






