مهلت ثبت نام سنجش نوآموزان کرمانی بدو ورود به دبستان تمدید شد 

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:26
کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهلت نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا فرح بخش، با اشاره به تمدید مهلت نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان اردیبهشت گفت:والدین نوآموزان متولد ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ تا ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ که تاکنون سنجش فرزند خود را انجام نداده اند باید از طریق سامانه sirat2.medu.ir ثبت نام و نوبت گیری فرزند خود را انجام دهند

وی افزود: نوبت گیری اتباع فقط به‌صورت حضوری در مراکز جامع سنجش استان انجام می‌شود.

فرح بخش گفت: شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی انجام سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.