داداشی: سامانه بارشی از دوشنبه وارد خراسان شمالی می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 10:47
بجنورد- مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: از صبح دوشنبه تا سه‌شنبه شب، سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و رگبار، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر جو نسبتاً پایدار طی روزهای جمعه و شنبه در خراسان شمالی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: پدیده غالب طی این دو روز وزش باد، گاهی افزایش باد و آسمان در اکثر ساعت‌ها قسمتی ابری خواهد بود، اما در نوار غربی خراسان شمالی احتمال رگبارهای پراکنده در ساعت‌های بعدازظهر پیش‌بینی می‌گردد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از صبح دوشنبه تا شب سه‌شنبه، بارندگی‌هایی به شکل رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

داداشی تصریح کرد: بارش‌ها به گونه‌ای است که صبح دوشنبه برای جنوب شرق، اوایل شب برای نیمه شمالی و از صبح سه‌شنبه تا اوایل شب برای نیمه شمالی به‌ویژه شمال غرب خراسان شمالی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، جو پایداری را برای خراسان شمالی انتظار داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.