ترخیص خودروهای توقیفی بدون مراجعه به ستاد ترخیص

تابناک شنبه 22 فروردین 1405 - 08:46
پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وسایل نقلیه‌ای که توسط پلیس به دلایل مختلف توقیف شده‌اند تصمیم ویژه‌ای اتخاذ کرد. پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وسایل نقلیه‌ای که توسط پلیس به دلایل مختلف توقیف شده‌اند تصمیم ویژه‌ای اتخاذ کرد.

به گزارش تابناک به نقل از آنا؛ سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان محترمی که وسایل نقلیه‌شان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه نمایند این افراد می‌توانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰  با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو  نسبت به ترخیص خودرو و  امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام نمایند.

سرهنگ کشیر در پایان  افزود: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص  برای  وسایل نقلیه ی مراجعه کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰ ، به دلیل انواع شکایت و...،  پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال خواهد کرد که در آن مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص اعلام می‌گردد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.