
نصراله آبادیان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در گفتوگو با خبرنگار گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، با اشاره به شرایط خاص فعلی گفت: با وجود محدودیتها و فضای ویژهای که ایجاد شده، همکاران ما در دفاتر مستقر هستند تا خدمات لازم را بدون وقفه در اختیار مردم قرار دهند.
آبادیان افزود: براساس مصوبات اخیر، خدمات دفاتر هم بهصورت سیستمی و هم بهصورت دستی پیشبینی شده است تا حتی در صورت بروز اختلال، امکان خدمتدهی ادامه داشته باشد. تلاش ما این است که روند ارائه خدمات به سادهترین و سریعترین شکل ممکن انجام شود.
وی از همکاری و همراهی مردم نیز قدردانی کرد و گفت: «هدف اصلی ما این است که در هر شرایطی، دسترسی شهروندان به خدمات ضروری حفظ شود.