شهباز شریف: ایران و آمریکا آماده مذاکره هستند

مشرق نیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 21:39
نخست وزیر پاکستان به عنوان میانجی مذاکرات ایران و آمریکا اعلام کرد که دو طرف آماده مذاکره هستند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان درباره مذاکرات تهران و واشنگتن در اسلام آباد گفت: هر دو طرف برای مذاکره آماده شدند از این بابت تشکر و قدردانی میکنم.

وی افزود: برای مهار شعله‌های جنگ، فیلد مارشال عاصم منیر(رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح پاکستان) نقشی ایفا کرد که همواره در یادها خواهد ماند. توافق بر سر آتش‌بس موقت حاصل شده است، اما مرحله دشوار، دستیابی به آتش‌بس کامل است.

نخست وزیر پاکستان خاطرنشان کرد: برای موفقیت این مذاکرات، از مسلمانان می‌خواهیم دعا کنند تا جان انسان‌های بی‌گناه حفظ شود و صلح برقرار گردد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.