رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: به حملات زمینی در لبنان ادامه می دهیم

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 19:55
«ایال زامیر» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو به حملات زمینی در عمق خاک لبنان ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زامیر اعلام کرد: جبهه اصلی جنگ اسرائیل، لبنان است و ما عملیات زمینی در عمق خاک لبنان را تشدید خواهیم کرد.

بنابر روایت ایرنا، رژیم صهیونیستی با وجود توافق آتش‌بس، حملات گسترده‌ای را علیه اهدافی در لبنان از جمله در پایتخت این کشور، بیروت، انجام داده است.

حزب الله لبنان نیز دست بسته نبوده، مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را آماج حملات شدید موشکی و پهپادی قرار داده است.

در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان تاکنون چند صد تن شهید و چند هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس گزارش، وزارت بهداشت لبنان، دست‌کم ۳۰۳ نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از یک‌هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه لبنان از شمول توافق آتش‌بس خارج نیست، نسبت به نقض تعهدات از سوی طرف‌های متجاوز هشدار داده و اعلام کرده است که مسئولیت هرگونه پیامد ناشی از عدول از توافق، بر عهده ناقضان آن خواهد بود.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.