فعالیت ادارات قزوین با ۷۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 17:35
قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: از روز شنبه تمام دستگاه های استان قزوین با ۷۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی خود به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزائی اظهار کرد: فعالیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی مستقر در استان از روز شنبه تا اطلاع بعدی با حضور حداقل ٧٠ درصد کارکنان ادامه یافته و افزایش این ظرفیت، به تشخیص بالاترین مقام دستگاه خواهد بود.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس بر اساس اعلام وزارت آموزش‌وپرورش تا پایان فروردین‌ به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین تصریح کرد: فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی نیز بر اساس اطلاعیه قبلی صادرشده از سوی وزارت علوم تا اطلاع بعدی به‌صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: فعالیت بانک‌ها و مؤسسات مالی مستقر در سطح استان تابع دستورالعمل و بخشنامه شورای هماهنگی بانک‌ها خواهدبود.

میرزایی عنوان کرد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، درمانی، امدادی، امنیتی، انتظامی و نظامی و هم‌چنین مراکز عملیاتی سایر ادارات مطابق با دستورالعمل‌های صادره و ضوابط ابلاغی دستگاه ذی‌ربط خواهدبود.

وی در پایان یادآور شد: اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به ترتیب با معلولان، بانوان باردار و یا دارای فرزند شش سال و کمتر و یا فرزند معلول، کارکنان دارای مشکلات قلبی و ریوی و بیماری‌های صعب‌العلاج است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.