خط راه‌آهن تهران - مشهد بازگشایی شد

عصر ایران جمعه 21 فروردین 1405 - 16:51
عملیات بازسازی نقطه آسیب دیده در خط بلاک ری ـ بهرام در استان تهران دیشب به همت و تلاش شبانه روزی همکاران به پایان رسید و هم اکنون عبور و مرور قطارهای تهران - مشهد و بالعکس در جریان است.
راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد: خط راه‌آهن تهران - مشهد بازگشایی شد .
 
به گزارش تسنیم، عملیات بازسازی نقطه آسیب دیده در خط بلاک ری ـ بهرام در استان تهران دیشب به همت و تلاش شبانه روزی همکاران به پایان رسید و هم اکنون عبور و مرور قطارهای تهران - مشهد و بالعکس در جریان است.
 
این آسیب دیدگی خط راه‌آهن در پی حمله جنایتکارانه صهیونییستی ـ آمریکایی به زیر ساخت‌های راه آهن بوجود آمده بود که با تلاش مهندسان و نیروهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران این مشکل برطرف شد.
 
بر این اساس به جز محور ریلی زنجان - تبریز در بقیه نقاط شبکه ریلی، حرکت قطارهای باری و مسافری پایدار برای سیر است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.