انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 10:18
کرمانشاه- مأموران انتظامی استان کرمانشاه با انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در مرکز استان، ۴۱ قبضه کلت کمری، ۷۹ تیغه خشاب و ۵۰۰ عدد فشنگ کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اطلاع مأموران انتظامی استان کرمانشاه از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات در مرکز استان، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و در راستای پیشگیری از تهدیدات احتمالی، موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای این باند در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر شدند.

مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در عملیاتی موفق وارد مخفیگاه اعضای باند شدند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از این محل، ۴۱ قبضه کلت کمری، ۷۹ تیغه خشاب و ۵۰۰ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

در این عملیات سه نفر نیز دستگیر شدند و بازجویی از متهمان برای مشخص شدن ابعاد بیشتر پرونده ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.