حضور کامل کارکنان ادارات استان سمنان از شنبه؛ دورکاری برای گروه‌های خا

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 00:50
سمنان- معاون استاندار سمنان از ابلاغیه جدید فعالیت دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: از روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۵، تمام کارکنان ادارات استان موظف به ارائه خدمات به صورت حضوری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبداله زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پیرو ابلاغیه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۴ درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان به اطلاع می‌رساند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ تا اطلاع ثانوی در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مردم شریف استان کلیه کارکنان به صورت حضوری در محل دستگاه اجرایی خود ایفای وظیفه خواهند کرد. ‌

وی افزود: نحوه فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاهی تابع بخشنامه‌های ابلاغی دستگاه‌های متبوع ملی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اعلام‌کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان طبق تفویض اختیار قبلی می‌توانند برای تعداد محدودی از کارکنان خود که دارای شرایط خاص هستند به عنوان مثال خانم‌های دارای فرزند خردسال در صورت تداوم تعطیلی مدارس و مهدکودک‌ها با این شرط که در امر خدمت‌رسانی دستگاه‌ اجرایی خللی ایجاد نگردد، دورکاری لحاظ کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.