بازسازی خط آهن بهرام-ری؛ قطارها دوباره روی ریل قرار گرفتند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:35
گرمسار- رئیس ایستگاه راه‌آهن گرمسار از انجام عملیات بازسازی خطوط ریلی بهرام-ری خبر داد و گفت: تیم‌های فنی راه‌آهن پای کار آمده‌اند تا نبض حمل‌ونقل ریلی را در این محور حیاتی به تپش درآورند.

سیامک نمکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انجام عملیات بازسازی مسیر ریلی محور بهرام - ری در دومین روز خود خبر داد و بیان کرد: این پروژه با حضور و بازدید مدیران ارشد راه‌آهن پیگیری شد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی اداره کل راه‌آهن تهران با تجهیزات و نیروهای فنی، در حال اجرای عملیات بازسازی این مسیر ریلی در گرمسار هستند.

رئیس ایستگاه راه آهن گرمسار ادامه داد: در این پروژه بخش‌هایی از خط مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گیرد تا سطح ایمنی و کیفیت سیر و حرکت قطارها در این محور افزایش یابد.

گفتنی است در حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکای متجاوز برخی از زیرساخت های ریلی کشورمان دچار آسیب شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.