کانون‌های فرهنگی اجتماعی شریف خطاب به متجاوزین؛ ننگتان باد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:53
۲۰ کانون فرهنگی-اجتماعی بزرگ دانشگاه حوزه‌های مختلف فکری، ورزشی، موسیقی، تئاتر، خیریه، مذهبی، قرآنی، هنری، ایران‌گردی و غیره بیانیه‌ای درباره حمله آمریکا و اسرائیل به ایران و شریف منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در این بیانیه آمده است:

آری! تمدن، حسرتِ تاریخیِ شماست و عصر حجری تفکر شما؛ شما و معدود بی‌خانمان‌هایی که به شما اهریمنان دخیل بسته‌اند. راه آزادی و پیشرفت، تنها از دل وطن می‌گذرد! از دل جلساتی که جای به جای شریف عزیزمان برگزار می‌کردیم تا با گره‌زدن آموخته‌هایمان با فرهنگ، با شعر و موسیقی و عرفان، میهنمان را آبادتر سازیم. ننگ بر شما که نه چشم دیدن ایران را دارید و نه آبادی و توسعهٔ مستقل از خوی سلطه‌گر خودتان را.

اگر امروز در برابر جنایت‌های ذلیلانهٔ دشمن سکوت کرده و بی‌تفاوت باشیم، دیگر نه سخنی از ما خواهد ماند و نه از ایران. هرگونه انفعال در این نقطه از تاریخ، برابر با «نوش‌دارو پس مرگ سهراب» است و بعدها در برابر وجدان خویش و آیندگان سرافکنده‌ خواهیم بود.

در این کارزار غبارآلود، آجرهای سرخ‌رنگ سقف دانشگاهمان فرویخته، کتاب‌هایمان پاره‌شده و سوخته، درخت‌های چنارمان خمیده و به زحمات علمی‌مان درست در میان صحن خانه‌مان تجاوز و تعرض شده. هم‌اکنون امیدمان تنها به بازوان خویش است و حقیقت روشن‌تر از همیشه در برابرمان جلوه کرده است: ایستادن در طرف ایران و محکوم کردن جنایات دشمنان ایران.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.