هیچ نفتکشی از زمان آتش‌بس از تنگه هرمز رد نشد

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:03
یک روزنامه آمریکایی بامداد پنجشنبه بر اساس داده‌های کشتیرانی گزارش داد که از زمان آتش‌بس بین آمریکا و ایران، فقط ۴ کشتی فله‌بر از تنگه هرمز عبور کردند.

 بر خلاف ادعای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بازشدن تنگه هرمز در جریان آتش‌بس ۲ هفته‌ای با جمهوری اسلامی ایران، گزارش‌ها عکس این موضوع را نشان می‌دهد.روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد پنجشنبه با استناد به داده‌های کشتیرانی گزارش داد: «از زمان آتش‌بس، هیچ نفتکش یا شناور حامل گاز از تنگه هرمز عبور نکرده است».در این گزارش تصریح شده است: «فقط چهار کشتی فله‌بر از زمان آتش‌بس موفق به عبور از تنگه هرمز شده‌اند».

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.