فقط دو گل خوردیم؛ واقعا شانس آوردیم!

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:36
آرنه اشلوت بعد از شکست از پاری‌سن‌ژرمن در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد که تیم حریف لایق گل‌های بیشتری بود.

لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب دیدارهای رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دوپرنس به مصاف هم رفتند و تیم میزبان با نتیجه ۲-۰ به برتری دست پیدا کرد.

آرنه اشلوت، سرمربی قرمزهای مرسی‌ساید، بعد از بازی در گفتگو با شبکه تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «با توجه به روند کلی بازی باید بگویم که خوش‌شانس بودیم که ۰-۲ باختیم چون آنها موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌هایی که زدند داشتند. آنها به اندازه کافی موقعیت داشتند تا گل‌های بیشتری بزنند و برای ما خیلی خوب است که هنوز در این تقابل هستیم. حالا می‌توانیم آنها را به آنفیلد بیاوریم و همه ما می‌دانیم آنفیلد چقدر می‌تواند برای ما تفاوت ایجاد کند.»

لیورپول هیچ شوتی در چارچوب ثبت نکرد و فقط سه تلاش برای گل داشت. اشلوت ادامه داد: «باید موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کردیم، اما وقتی نفر به نفر بازی می‌کردیم آنها توانستند از میان ما بازی را عبور دهند. فکر می‌کنم این در نیمه دوم هم اتفاق افتاد. چند بار بازیکنانی در موقعیت‌های امیدوارکننده قرار داشتند اما در نهایت نتوانستیم استفاده درستی از این موضوع داشته باشیم.»

بیشتر بخوانید: پاری‌سن‌ژرمن ۲ - لیورپول ۰/ قهرمان در نزدیکی نیمه‌نهایی؛ لیورپول در فرانسه هم ناکام بود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.