پاسخ کوبنده حزب‌الله به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

شمال نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:14
شمال نیوز : حزب الله در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و جنایتی که روز گذشته این رژیم در ضاحیه جنوبی و جنوب لبنان مرتکب شد، شهرک صهیونیست‌نشین المناره را در شمال فلسطین اشغالی موشک‌باران کرد.
پاسخ کوبنده حزب‌الله به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز الاعلام الحربی،‌ مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که بامداد امروز به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ داده است.

 

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض توافق آتش‌بس از سوی دشمن در حالی که مقاومت به آن پایبند بوده است، مجاهدان مقاومت اسلامی، شهرک «المناره» را ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز پنجشنبه ۹ آوریل ۲۰۲۶ با رگبار موشک هدف قرار دادند.

 

حزب الله تأکید کرد که این پاسخ تا زمان توقف تجاوز اسرائیلی-آمریکایی علیه لبنان و مردم آن ادامه خواهد یافت.

 

در تازه ترین خبر مربوط به تحولات لبنان، رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین آویویم در شمال فلسطین اشغالی در پی رصد حمله موشکی از جنوب لبنان خبر دادند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.