اسپانیا: اسرائیل باید بمباران لبنان را متوقف کند؛ جنگ باید پایان یابد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:27
وزیر امور خارجه اسپانیا در سخنانی تصریح کرد: (رژیم) اسرائیل باید بمباران لبنان را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «خوزه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا امروز در سخنانی تصریح کرد: (رژیم) اسرائیل باید بمباران لبنان را متوقف کند.

وزیر امور خارجه اسپانیا در این باره ادامه داد: (رژیم) اسرائیل باید بمباران بی‌ محابا و نسنجیده علیه لبنان را متوقف کند. ما خواستار کاهش تنش، استفاده از دیپلماسی و بازگشت به مذاکرات هستیم.

«خوزه مانوئل آلبارس» در این خصوص گفت: جنگ باید متوقف شود. لبنان باید بخشی از روند صلح و توافق‌ نامه‌ های مورد بحث باشد. اسپانیا از یونیفیل (مأموریت صلح‌بانی سازمان ملل در لبنان) حمایت می‌ک ند و حملات علیه آن (از سوی رژیم صهیونیستی) باید متوقف شود.

منابع رسانه ای تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان را بسیار شدید و سنگین توصیف کردند. این تجاوز وحشیانه علیرغم توافق آتش بس اخیر رخ می دهد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که آمار جدید تلفات حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان حاکی از شهادت ۸۷ نفر و مجروح شدن ۷۰۰ تن دیگر است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.