محمدجواد رضایی ضربه فنی شد و نقره گرفت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:55
ملی پوش فرنگی ایران با قبول شکست در مبارزه فینال به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدجواد رضایی در مرحله فینال به مصاف آلماتبک امانبک از قزاقستان و با ضربه فنی به مدال نقره رسید.

رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر تایشی ناریکانی از ژاپن را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر شهزاد کوچکوروف از ازبکستان را مغلوب کرد.

پیش از این عرفان جرکنی، غلامرضا فرخی و علی اسکو به مدال نقره رسیده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.