دعوت رسمی از ایران برای حضور در لیگ تنیس روی میز اوراسیا

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:42
در پی ارسال دعوت‌نامه رسمی از سوی فدراسیون تنیس روی میز قزاقستان، باشگاه‌های تنیس روی میز ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ اوراسیا دعوت شدند.

دعوت رسمی از باشگاه‌های ایرانی برای حضور در لیگ تنیس روی میز اوراسیا

 گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،بر اساس دعوت‌نامه‌ای که از سوی فدراسیون تنیس روی میز قزاقستان صادر شده، رقابت‌های لیگ اوراسیا در سال ۲۰۲۶ به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد و تیم‌های باشگاهی در بخش‌های مردان و زنان امکان حضور در این مسابقات را خواهند داشت. در متن ایمیل ارسالی به فدراسیون تنیس روی میز ایران، ضمن اعلام رسمی دعوت، آیین‌نامه و مقررات مسابقات نیز به عنوان پیوست برای بررسی و اعلام آمادگی تیم‌ها ارسال شده است.

لیگ اوراسیا یکی از رویداد‌های مهم باشگاهی می‌باشد که تیم‌هایی از قاره اروپا و قاره آسیا در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

مسابقات فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح فنی بازیکنان و افزایش تعاملات بین‌المللی باشگاه‌ها فراهم می‌کند.

فدراسیون تنیس روی میز قزاقستان در ایمیل خود آورده است: پیش‌بینی می‌شود با توجه به سطح فنی بالای تنیس روی میز ایران در سال‌های اخیر، نمایندگان باشگاهی کشور ایران حضور پررنگی در این رقابت‌ها داشته باشند.

طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز ایران تصمیم‌گیری نهایی درباره معرفی تیم‌های اعزامی پس از بررسی شرایط فنی و اجرایی مسابقات از سوی مسئولان مربوطه اعلام خواهد شد.

رقابت‌های لیگ اوراسیا در دو بخش تیمی مردان و زنان برگزار می‌شود و می‌تواند گامی مهم در توسعه همکاری‌های ورزشی میان ایران و کشور‌های منطقه آسیا و اروپا باشد.

تاریخ دقیق برگزاری این رقابت‌ها پس از اعلام آمادگی تیم متعاقبأ اعلام خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.