۱۴۴ انشعاب غیرمجاز آب در خوی شناسایی شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:01
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از شناسایی ۱۴۴ مورد انشعاب غیرمجاز در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز برخورد قانونی با متخلفان انشعاب غیرمجاز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی پاشایی در این زمینه از شناسایی ۱۴۴ مورد انشعاب غیرمجاز آب در مناطق شهری و روستایی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام نه تنها موجب هدررفت منابع آبی و اختلال در خدمات‌رسانی می‌شود، بلکه از نظر شرعی نیز تضییع حقوق مردم و تجاوز به اموال عمومی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای حقوقی این موضوع گفت: بر اساس قوانین جاری، هرگونه برداشت غیرمجاز از شبکه آب شرب پیگرد قانونی دارد و متخلفان علاوه بر پرداخت خسارت و هزینه مصرف، به جریمه‌های مالی نیز محکوم می‌شوند.

مدیرعامل آبفای خوی با تاکید بر اینکه شرکت برای صیانت از منابع آبی و خدمات‌رسانی پایدار، برخورد با این موارد را به‌صورت جدی ادامه خواهد داد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه استفاده غیرمجاز، موضوع را به سامانه‌های پاسخگویی آبفا گزارش دهند تا پیگیری لازم انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.