عاقلی: معلمان خراسان شمالی برای بازسازی مدارس تهران اعزام می‌شوند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:29
بجنورد- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی از اعزام معلمان برای بازسازی مدارس جنگ‌زده تهران در قالب اردوی جهادی «اصحاب خراسانی» خبر داد.

حمید عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: معلمان مرد خراسان شمالی برای بازسازی مدارس جنگ‌زده تهران در قالب اردوی جهادی «اصحاب خراسانی» اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی افزود: فرهنگیان مرد متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس یا شناسه ایتا اعلام‌شده ارتباط برقرار کنند.

عاقلی مهارت‌های مورد نیاز شامل رنگ‌کاری، نقاشی و طراحی، بنایی، جوشکاری، لوله‌کشی، درب و پنجره‌سازی، شیشه‌بری، عکاسی و فیلم‌برداری و تدوین، رانندگی وانت و موتورسیکلت و نیروی ساده را برشمرد و اضافه کرد: ظرفیت شرکت در اردوی «اصحاب خراسانی» محدود است و علاقه‌مندان تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بازه زمانی اعزام از روز شنبه ۲۲ فروردین تا پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ماه خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.