ایستادیم و روایت کردیم

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:19
کارگردان قسمت «نگران» از مجموعه «سرو، سپید، سرخ»، گفت: وقتی همه ایستادند، ما هم ایستادیم و روایت کردیم.

نگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  قسمت «نگران»، از مجموعه «سرو، سپید، سرخ»، روایتگر قصه دختری تنهاست که در روز‌های جنگ، پس از رفتن هم‌خانه‌اش، حال روحی بدی پیدا می‌کند و به اورژانس می‌رود.

حبیب زاده گفت: در آنجا با یک دختر بچه، یک پیرمرد و یک پرستار ارتباط برقرار می‌کند، روابطی که تدریجاً تنهایی و ناامیدی او را کاهش می‌دهد و میل به زندگی را بازمی‌گرداند. حتی انفجار کنار بیمارستان هم نمی‌تواند او را از زندگی دور کند، این محور اصلی روایت است.

بخشی از داستان برگرفته از وقایع واقعی بیمارستان‌های تهران در زمان اصابت‌هاست.

حبیب‌زاده می‌گوید آنچه برایش جذاب بود، روابط انسانی در موقعیت بحرانی و تأثیر کوچک‌ترین اقدامات بر امید و بازگشت به زندگی است.

وی گفت: فضای فیلمبرداری در منطقه‌ای بود که مدام مورد اصابت قرار می‌گرفت، اما هیچ‌کدام از عوامل کار را ترک نکردند.

وی افزود: حتی اگر کارمان کامل نباشد، همین که کاری انجام دهیم، بهتر از هیچ کاری نکردن است.

«نگران»، تولید مشترک سیمافیلم، سازمان هنری و رسانه‌ای اوج و مؤسسه اندیشه شهید آوینی است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.