نصر در روز چهلم

نامه نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 06:44
تنگه به عنوان ابزار قدرت ایران باقی ماند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 کمیل خجسته نوشت: تا اینجا اینجوریست که: 

۱. ده بند خیلی خوب و مهمست. اهداف جنگ را تامین می‌کند. این‌بار ایران روی کاغذ دستور کار را معلوم کرده است‌. هر چند باید منتظر بازی ترامپ بود.

۲. کنترل تنگه هرمز در دوره آتش‌بس در اختیار ایران ماند. این مطلب را عراقچی اعلام کرد و ترامپ ریتوییتش کرد.

۳. همه این ده بند مهم هستند. اما آنچه که در این جنگ خیلی مهم بود. چیزی که وصیت سید حسن نصرالله بود و برنامه رهبر شهید عزیز انقلاب و آن خروج نیروهای رزمی امریکا از منطقه بود.

۴. تنگه به عنوان ابزار قدرت ایران باقی ماند.

۵. می‌دانیم که همه این‌ها با ماندن دست سربازان روی ماشه و حضور مردم در خیابان احتمال رسیدنش است. این دو هفته هفته‌ی خیابان است.

۶. و حالا از نگاه دشمن: حکومت ایران هنوز در قدرت است، اورانیوم غنی شده خود را دارد و موشک شلیک می‌کند! و تازه تنگه هرمز به ابزارهای ایران اضافه شده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.