واکنش قالیباف به حمله به کنیسه یهودیان در تهران

الف چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 05:21
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کنیسه یهودیان در تهران گفت: ‏صهیونیسم یک ایدئولوژی نژادپرستانه و برتری‌طلب است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویری از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کنیسه رفیع‌نیا یکی از اماکن مقدس کلیمیان در تهران، نوشت:

«کنیسای رفیع‌نیا (خراسانی‌ها) در تهران، برای دهه‌های متمادی محل عبادت یهودیان ایران بود. امروز در حمله‌ای که توسط جنایتکاران اسرائیلی انجام شد، این کنیسا ویران شد.

‏صهیونیسم یک ایدئولوژی نژادپرستانه و برتری‌طلب  است که به دنبال ریشه‌کن کردن هر نوع دینداری اصیلی است که با دستور کار آن‌ها مبتنی بر نسل‌کشی، مخالف است.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.