رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کنیسه یهودیان در تهران گفت: صهیونیسم یک ایدئولوژی نژادپرستانه و برتریطلب است.
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویری از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کنیسه رفیعنیا یکی از اماکن مقدس کلیمیان در تهران، نوشت:
«کنیسای رفیعنیا (خراسانیها) در تهران، برای دهههای متمادی محل عبادت یهودیان ایران بود. امروز در حملهای که توسط جنایتکاران اسرائیلی انجام شد، این کنیسا ویران شد.
صهیونیسم یک ایدئولوژی نژادپرستانه و برتریطلب است که به دنبال ریشهکن کردن هر نوع دینداری اصیلی است که با دستور کار آنها مبتنی بر نسلکشی، مخالف است.»
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.