ارتش اسرائیل: کنیسه تلفات جانبی بود / سی‌ان‌ان: ارتش اسرائیل آسیب زدن به عبادتگاه یهودیان ایران همزمان با عید پسح پذیرفت

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 23:24
ارتش اسرائیل اعلام کرده‌است که تخریب کنیسه یهودیان تهران، آسیب جانبی حملات این رژیم به تهران بوده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، سی‌ان‌ان نوشت که ارتش جنایتکار اسرائیل از تخریب کنیسه یهودیان در تهران در پی حمله موشکی روز سه‌شنبه، صرفا ابراز تأسف کرد.

ارتش اسرائیل که جنایات جنگی متعددی در سراسر منطقه انجام داده‌است، بامداد سه‌شنبه در جنایت جنگی دیگر، یک عبادتگاه یهودیان ایران را هدف قرار داد و کاملا تخریب کرد.

حالا این ارتش در پاسخ به سی‌ان‌ان، ضمن پذیرش این حمله، آن را آسیب جانبی توصیف کرده‌است.

ارتش اسرائیل اعلام کرد گزارش‌هایی دریافت کرده است که نشان می‌دهد یک کنیسه در مجاورت محل حمله تحت تأثیر قرار گرفته است. ارتش اسرائیل در پاسخ به سی‌ان‌ان (CNN) اعلام کرد: «ارتش اسرائیل از خسارات جانبی وارد شده به این کنیسه متأسف است و تأکید می‌کند که هدف این حمله، یک هدف نظامی ارشد در نیروهای مسلح رژیم بوده است، نه یک مکان مذهبی.»

آسیب به این کنیسه در آستانه پایان عید پسح رخ داد؛ عید یهودی که یادآور خروج بنی‌اسرائیل از بردگی مصر در قرن ۱۳ پیش از میلاد است.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.