۳ تا ۴ ماه از کارانه کارکنان نظام سلامت پرداخت شد

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:31
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تشریح اقدامات انجام‌شده در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۴، گفت: ۳ تا ۴ ماه از کارانه کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی تسویه شد.

۳ تا ۴ ماه از کارانه کارکنان نظام سلامت پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در پی پیگیری‌های مستمر وزیر بهداشت، در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۴ ترتیبی اتخاذ شد که منجر به پرداخت ۳ تا ۴ ماه کارانه همکاران دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور شد.

وی افزود: در کنار پرداخت کارانه، ۶۵ درصد مطالبات دارویی و ۵۵ درصد مطالبات تجهیزات مصرفی پزشکی نیز تسویه شده است که نقش مؤثری در تقویت چرخه تأمین دارو و ملزومات درمانی دانشگاه‌ها داشته است.

موهبتی تصریح کرد: بخشی از بدهی‌های مربوط به پیمانکاران تغذیه نیز پرداخت شد و این اقدام سبب بهبود شرایط خدمت‌رسانی در مراکز درمانی و ایجاد ثبات بیشتر در قرارداد‌های پشتیبانی شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه این پرداخت‌ها در مقایسه ه پایان سال قبل چشمگیرتر و پرحجم‌تر بوده و یکی از نقاط قوت عملکرد مالی وزارت بهداشت در پایان سال به شمار می‌رود.

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: این اقدامات با پیگیری‌های فشرده در روز‌های پایانی سال و با استفاده از ظرفیت‌های بند «ج» تبصره۴ قانون بودجه ۱۴۰۴ و منابع هدفمندی یارانه‌ها محقق شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.