کنایه ایران به سازمان ملل: ما هنوز رویای جهانی بدون جنگ را در سر داریم

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:31
نمایندگی ایران در ژنو در کنایه به سکوت سازمان ملل گفت که ما هنوز رویای جهانی بدون جنگ را در سر داریم.

به گزارش مشرق، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو در واکنش به جنگ تحمیلی علیه ایران و سکوت مجامع بین‌المللی در برنامه ایکس نوشت: «ما مردم سازمان ملل متحد...» عبارت آغازین منشور سازمان ملل است، اعلامیه‌ای قدرتمند که هدف آن پایان دادن به بلای جنگ بود.

نمایندگی ایران خاطرنشان کرد: با این حال، دهه‌ها بعد، این وعده نقض می‌شود، زیرا توهین و ابتذال از رئیس جمهور گسترش می‌یابد.

در این مطلب نوشته شده است: ما هنوز رویای جهانی بدون جنگ برای همه را در سر داریم. ایران با وجود زخم‌های میناب و از دست دادن فرزندانش به دلیل تجاوزات ایالات متحده و رژیم اسرائیل، مقاوم ایستاده است.

نمایندگی ایران تاکید کرد: این یک جنگ تحمیلی علیه منابع و تمامیت ارضی ایران است، کشور بعدی کدام است؟!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.