سازمان انرژی اتمی در فضای مجازی اعلام کرد: حمله آمریکایی- صهیونیستی به کارخانه تولید کیک زرد اردکان یزد، نقض آشکار مصونیت تأسیسات صلحآمیز هستهای و تعرض مستقیم به زنجیره تأمین سوخت رآکتورها و توسعه پزشکی هستهای است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سازمان انرژی اتمی در حساب کاربری خود در فضای مجازی اعلام کرد : حمله آمریکایی-صهیونیستی به کارخانه تولید کیک زرد اردکان یزد، نقض آشکار مصونیت تأسیسات صلحآمیز هستهای و تعرض مستقیم به زنجیره تأمین سوخت رآکتورها و توسعه پزشکی هستهای است.
در متن سازمان انرژی اتمی که در فضای مجازی منتشر شده آمده است : فناوری هستهای #ایران در خدمت صلح و سلامت بشریت است؛ مسیری که با ریختن بمبهای سنگین هرگز متوقف نخواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.