حمله دشمن متجاوز به اسکله‌های دوحه قشم و لیردف جاسک ۲ شهید در پی داشت

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 21:59
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، از حمله دشمن متجاوز آمریکایی-صهیونیستی به اسکله دوحه در جزیره قشم و اسکله گوگسر در لیردف جاسک خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد نفیسی با تأیید حملات اخیر دشمن متجاوز آمریکایی-صهیونیستی به اسکله‌های غیرنظامی و مردمی استان اظهار داشت: در حمله به اسکله دوحه در جزیره قشم، متأسفانه دو نفر مجروح شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در اسکله گوگسر جاسک نیز یک فروند لنج صیادی هدف حمله مستقیم دشمن جنایتکار قرار گرفت که در این حادثه، دو نفر از صیادان به شهادت رسیدند.

معاون استاندار هرمزگان در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و آرزوی بهبودی برای مجروحان، تأکید کرد: دشمن بداند که این حملات تروریستی خللی در اراده و مقاومت مردم این منطقه ایجاد نخواهد کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.