اطلاعیه وزارت نفت در خصوص آسیب به پتروشیمی های عسلویه

الف دوشنبه 17 فروردین 1405 - 16:56
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص حمله دشمن صهیونی - امریکایی به هاب پتروشیمی عسلویه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاعیه‌ای درباره حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"بعدازظهر امروز (دوشنبه 17 فروردین‌ماه) دشمن آمریکایی- صهیونی در ادامه حمله‌های جنایتکارانه به زیرساخت‌ها و مناطق صنعتی به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمله کرد.

گروه‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز شده است.

اوضاع تا لحظه تنظیم این اطلاعیه تحت کنترل بوده و ابعاد فنی و حجم خسارت‌های وارد شده در حال بررسی است.

خوشبختانه تا لحظه انتشار این اطلاعیه تلفات جانی گزارش نشده است.

اطلاعات تکمیلی دراین‌باره منتشر خواهد شد و از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود اخبار مرتبط را از مراجع رسمی پیگیری کنند."

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.