حمله به پتروشیمی مبین تلفات جانی نداشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:24
بوشهر- بخشی از تأسیسات نیروگاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس مورد اصابت قرار گرفته که این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی یا مصدومیتی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در بیانیه‌ای اعلام کرد: خوشبختانه با تمهیدات ایمنی پیش‌بینی‌شده، حضور به‌موقع نیروهای عملیاتی و رعایت کامل دستورالعمل‌های ایمنی در مجموعه، این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی یا مصدومیتی در میان کارکنان و نیروهای مستقر در سایت در پی نداشته است.

بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم‌های فنی و ایمنی شرکت اقدامات لازم را برای بررسی وضعیت تأسیسات، ایمن‌سازی محیط و ارزیابی میزان خسارات آغاز کرده‌اند و شرایط مجموعه تحت کنترل کامل قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.