به گزارش خبرگزاری مهر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار سید مجید خادمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب / ۲۳)
بار دیگر رژیم صهیونیستی مشی تروریستی خود را نشان داد و با خیال خام اینکه حذف، به معنای پایان راه است، یکی از فرماندهان شجاع، دانشمند، مقتدر و آگاه را ترور کرده است. رژیم سفاک فراموش کرده است که شهادت برای ما عاقبت بخیری و حسن ختام محسوب شده و در عین حال فرایندها و مسیرها قائم به افراد نبوده و دکترین نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی ما پایدار و مستمر ادامه خواهد یافت.
این مهم در میدان نیز قابل مشاهده است که نظام مقتدر اسلامی با شروع جنگ رمضان و ترورهای وحشیانه مقامات خود مصمم تر از همیشه به دفاع از کشور پرداخته و دشمن زبون را به زانو درآورده است.
بار دیگر شهادت پرافتخار و سرافرازانه سردار سرلشکر پاسدار سیدمجید خادمی که سراسر زندگی خود را صادقانه و شجاعانه از انقلاب، نظام و میهن اسلامی در حوزههای تخصصی فعالیت خود دفاع کرده است، تبریک و تسلیت عرض کرده و برای ایران اسلامی روزهای توام با اقتدار و سربلندی و پیروزی آرزو میکنم.
مقاومت و مبارزه نهضتی با مستکبران و ظالمان عالم ادامه خواهد داشت تا پیروزی نهایی و شکست حتمی دشمن به اذن الله.









