تولد هزار و ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های فارس در ایام نوروز

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:27
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت تولد بیش از هزار و ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های استان فارس طی تعطیلات نوروزی خبر داد. 

به گزارش خبرآنلاین، دکتر امین‌نیاکان اعلام کرد که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، از اول فروردین تا پایان روز پانزدهم فروردین، در مجموع بیش از یک هزار و ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس متولد شده‌اند.

او با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در ایام تعطیل، گفت: با وجود تعطیلات نوروزی، تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان فارس به صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل به ارائه خدمات به هموطنان مشغول بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تلاش کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، در طول تعطیلات نوروز، بر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، به‌ویژه در بخش‌های اورژانس، زایمان و سایر بخش‌های بستری، متمرکز بود تا هیچ‌گونه خللی در روند درمان بیماران ایجاد نشود.

دکتر ‌نیاکان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادکامی برای همگان از تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان در سراسر استان قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.