حمله به بندرلنگه و کنگ/ 6 شهید و 17 مصدوم

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:16
دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه را مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.
معاون استاندار هرمزگان از حمله دشمن به شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ و شهادت 6 هم‌وطن خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، با اشاره به شهادت 6 تن از هموطنان و 17 نفر از مجروح در حمله به شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه را مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.
 
وی تصریح کرد: در شهر کنگ و بندر لنگه، یک مکان عمومی غیر نظامی هدف قرار گرفت .
 
وی از حضور سریع دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان خبر داد و گفت: تا این لحظه 6 نفر به شهادت رسیده‌اند و مجروحان نیز به مراکز درمانی اعزام شده‌‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.