محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس، در واکنش به سخنان اخیر رئیسجمهوری آمریکا، این اظهارات را ناشی از درماندگی دانست. وی تأکید کرد که تداوم تهدیدات واشنگتن تحت تأثیر خشم، نتیجهای جز فرو رفتن بیشتر در باتلاق جنگ خودخواسته با ایران نخواهد داشت.
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی در واکنش به سخنان توهینآمیز و تهدیدآمیز رئیسجمهوری آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: تداوم تهدیدات او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.
به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات توهینآمیز و تهدیدآمیز رئیسجمهوری آمریکا علیه ایران، نوشت:
«رئیسجمهور بیخرد آمریکا از «تنگه را باز میکنم» به مرحله «تنگه را باز کنید» با فحاشی رقتانگیز علیه ملت ایران رسیده است. تداوم تهدیدات او در سایه استیصال و خشم، چیزی جز فرورفتن در باتلاق خودخواسته جنگ با ایران نیست.
روزی متوجه میشود که جهان صحنه اجرای تکنفره او نیست!»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.