آسیب منجر به قطع طولانی آب و برق در شرایط جنگی نداشتیم

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:52
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک با وزیر نیرو، از مدیران و کارکنان این وزارتخانه به پاس تلاش‌های بی‌وقفه در مواجهه با چالش‌های اخیر تشکر کرد و گفت: در این شرایط جنگی قطع طولانی آب و برق نداشتیم.

آسیب منجر به قطع طولانی آب و برق در شرایط جنگی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید حمید پورمحمدی در این نشست با اشاره به بازدید‌های میدانی خود از طرحهای آب و برق در استان‌های مختلف طی ۱۰ روز گذشته، اظهار داشت: در سخت‌ترین خشکسالی ۶۰ سال اخیر، به همت مدیران و کارکنان وزارت نیرو در هیچ یک از نقاط کشور مشکلی در ارائه خدمات آب و برق به وجود نیامد.

پورمحمدی با قدردانی از آمادگی و سرعت عمل کارکنان این وزارتخانه در مواجهه با حوادث ناشی از جنگ تحمیلی، افزود: همزمان با شروع جنگ، با وجود احتمال هدف قرار گرفتن پست‌های برق و حوضه‌های آبریز، به همت این تلاشگران هیچ آسیبی منجر به قطع طولانی مدت آب یا برق نشد.

وی با تأکید بر توان فنی بالا و روحیه جهادی کارکنان صنعت برق وزارت نیرو، تصریح کرد: این عزیزان با فوریت به محل اعزام شده و روشنایی را به مردم بازگرداندند.

پورمحمدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران خود در بدنه وزارت نیرو، گفت: به نیابت از دولت و از طرف همکارانم در سازمان برنامه و بودجه، صمیمانه قدردانی می‌کنم و رشادت آنها را ستایش می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به ایثارگری کارشناسان وزارت نیرو در کنار رزمندگان و مردم، برای آنان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.