دستگیری ۶ جاسوس در خراسان شمالی

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:42
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۶ جاسوس مرتبط با شبکه‌های معاند در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی، اظهار کرد: در شرایط جنگی کشور، ۶ نفر که با شبکه‌های معاند خارج از کشور ارتباط داشتند، توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد ارتباطات مکرری با رسانه‌های معاند داشتند، گفت: این افراد از طریق ارتباط با شبکه‌هایی همچون ایران اینترنشنال و من‌وتو اقدام به ارسال تصاویر از مراکز نظامی و امنیتی می‌کردند یا با سیاست‌های آن‌ها همراهی داشتند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: با احتساب این افراد، تعداد جاسوسان مرتبط با شبکه‌های بیگانه در استان به ۲۲ نفر رسیده است.

وی گفت: بر اساس مستندات نهادهای امنیتی، این افراد تماس‌های صوتی متعددی با این شبکه‌ها داشته‌اند و برخی از آن‌ها سابقه دستگیری در اغتشاشات دی ۱۴۰۴ را نیز در پرونده خود دارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.