معاون دفتر پزشکیان: تنگه هرمز فقط با رژیم حقوقی جدید باز می‌شود

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:31
از شدت استیصال و عصبانیت به فحاشی و یاوه‌گویی افتاده است؛ ح... احمق با دیوانگی پایه‌گذار یک جنگ تمام‌عیار در منطقه شده و هنوز رجز می‌خواند.
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد: تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که از محل بخشی از عایدی عوارض آن همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.
 
مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز و تهدیدآمیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، نوشت:
 
‏«از شدت استیصال و عصبانیت به فحاشی و یاوه‌گویی افتاده است؛ ح... احمق با دیوانگی پایه‌گذار یک جنگ تمام‌عیار در منطقه شده و هنوز رجز می‌خواند.
 
تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که با رژیم حقوقی جدید از محل بخشی از عایدی عوارض عبور و مرور آن همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.»
 
طباطبایی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.