شش نفر به اتهام جاسوسی برای دشمن در این استان دستگیر شدند؛ این افراد در شرایط جنگی کشور با آمریکا و رژیم صهیونسیتی از طریق شبکههای معاند خارج کشور ارتباطهای مکرر برقرار میکردند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: شش نفر به اتهام جاسوسی برای دشمن در این استان دستگیر شدند؛ این افراد در شرایط جنگی کشور با آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق شبکههای معاند خارج کشور ارتباطهای مکرر برقرار میکردند.
با این حساب تعداد جاسوسهای مرتبط با شبکههای بیگانه چون ایران اینترنشنال و منو تو که تصاویر مراکز نظامی، امنیتی را ارسال میکردند یا با سیاستهای آنان همراهی میکردند به ۲۲ نفر رسید.
بر اساس مستندات نهادهای امنیتی دستگیر شدگان تماسهای صوتی متعددی هم با این شبکهها داشتند و حتی سابقه دستگیری در اغتشاشات دی ۱۴۰۴ هم داشتهاند.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.