آمریکا شکستی دیگر را در جنگ علیه ایران تجربه می‌کند

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:07
سیاستمدار و عضو پیشین پارلمان آلمان گفت: واشنگتن در حالی ادعا می کند که ایران کاملاً نابود شده که این کشور سرسخت تر از همیشه است و آمریکا خود در حال تجربه شکستی دیگر در جنگ علیه تهران است.

 یورگن تودنهوفر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا مانند تمام جنگ‌های یک دهه اخیرش، در حال تجربه شکستی دیگر در جنگ علیه ایران است.

وی افزود: اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادعا می‌کند ایران «کاملاً نابود شده است»، فقط یکی از دروغ‌های معمول اوست، او می‌خواست نظام ایران را سرنگون کند، اما این نظام سرسخت‌تر از گذشته هنوز پابرجاست.

این روزنامه نگار و نویسنده آلمانی ادامه داد: موشک‌های ایران هر روز پایگاه های نظامی آمریکا را در خلیج فارس هدف قرار می‌دهند که این نشان دهنده آسیب‌پذیری نظامی آمریکا در خاورمیانه است.

تودنهوفر اضافه کرد: سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده بارها به ترامپ اطلاع داده که ایران هیچ تهدید هسته‌ای برای واشنگتن ایجاد نکرده است.

این در حالی است که ترامپ به شدت از این سازمان به دلیل گزارش‌های مکرر آن انتقاد کرده است.

تودنهوفر پیشتر نیز از صدراعظم آلمان فریدریش مرتس به دلیل حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران انتقاد کرد و خواستار ممانعت از استفاده آمریکا از پایگاه رامشتاین برای حمله به ایران و توقف کمک‌های تسلیحانی به واشنگتن و تل‌آویو شد.

تودنهوفر آمریکا و رژیم صهیونیستی را «جنایتکار جنگی» خواند و تأکید کرد آلمان نباید همدست آن‌ها باشد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.