نبویان: شخصی بخاطر سکونت طولانی در آمریکا، بدنبال ادای دین خود به مسئولین دولت تروریست آمریکا و فرار آنها از شکست است

شمال نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 08:09
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: متاسفانه شخصی به خاطر سکونت طولانی در آمریکا، بدنبال ادای دین خود به مسئولین دولت تروریست آمریکا و فرار آنها از شکست است.

 

نبویان: شخصی بخاطر سکونت طولانی در آمریکا، بدنبال ادای دین خود به مسئولین دولت تروریست آمریکا و فرار آنها از شکست است

 

به گزارش شمال نیوز، سید محمود نبویان، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت:

نبرد مقدس ملت ایران در مسیر پیروزی در مقابل دولت تروریست آمریکا و ؤزیم صهیونی قرار گرفته است.

متاسفانه شخصی به خاطر سکونت طولانی در آمریکا، بدنبال ادای دین خود به مسئولین دولت تروریست آمریکا و فرار آنها از شکست است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.