پاسخ معاون رییس جمهور به ترامپ: ما هم بلدیم آتش بزنیم؛ تو خاموش کردنش را بلدی

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 01:06
اسماعیل سقاب اصفهانی رییس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی خطاب به رئیس جمهور آمریکا در فضای مجازی نوش
معاون رئیس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر تهدید به حمله به زیرساختهای انرژی ایران نوشت که ما هم بلدیم آتش بزنیم. تو خاموش کردنش رو بلدی؟
 
به گزارش ایسنا، اسماعیل سقاب اصفهانی رییس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی خطاب به رئیس جمهور آمریکا در فضای مجازی نوشت: 
 
قبول دارم جهنمی برپا می‌شود، اما برای تو و متحدانت!
نتیجه را از حالا ببین و قبلش خسارت را حساب کن:
• نفت ۱۵۰ دلاری
• قطع برق و بی‌آبی حامیانت در منطقه
• شوک مالی به آمریکا
• تورم جهانی بی‌سابقه
ما هم بلدیم آتش بزنیم. تو خاموش کردنش رو بلدی؟

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.