واژگونی خودرو در ورامین دو مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 02:43
ورامین- واژگونی یک دستگاه خودرو پژو سواری در ورامین دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش یک دستگاه خودرو پژو سواری در خیابان ۱۵ خرداد ورامین دچار حادثه واژگونی شد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، این حادثه که علت آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست، منجر به مصدومیت دو نفر شد، بلافاصله پس از اعلام حادثه، نیروهای امدادی شامل اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شده‌اند، هنوز از هویت دقیق مصدومان و وضعیت جسمانی آنها گزارشی منتشر نشده است.

کارشناسان پلیس راهور نیز برای بررسی علت حادثه در محل حضور یافته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.