انجام ۱۰۶۱مأموریت توسط اورژانس شاهرود؛ ۸ نفر در جاده‌ها جان باختند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 18:52
شاهرود- رئیس اورژانس شاهرود گفت: از ۲۷ اسفند تاکنون یک هزار و ۶۱ مأموریت انجام شده که ۲۶۹ مصدوم تصادفی به بیمارستان منتقل و هشت نفر در جاده‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جان باختند.

مهسا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برقراری سه هزار و ۴۳۶ تماس با اورژانس شاهرود طی ایام نوروز سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از ۲۷ اسفند ماه تاکنون یک هزار و ۶۱ ماموریت نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: طی بازه مذکور اورژانس در ۳۹۵ ماموریت جاده ای حضور یافته و ۲۶۹ مصدوم تصادفی را به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال داده است.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تعداد حوادث ترافیکی جاده ها را ۱۲۶ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: طی این بازه هشت نفر بر اثر تصادفات رانندگی جاده ای جان باختند.

عظیمی تصریح کرد: نیروهای اورژانس همچنین در بازه مذکور در ۶۲۱ ماموریت شهری حضور پیدا کردند و ۶۹ حادثه ترافیکی شهری را پوشش دادند.

وی تعداد مصدومان انتقالی غیر تصادفی را ۳۴۵ مورد اعلام کرد و افزود: نیروهای اورژانس در شش اکیپ شهری، ۱۸ پایگاه جاده ای و یک اکیپ هوایی آماده خدمت به هموطنان خواهند بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.