رئیس اورژانس تهران: ا۳ پایگاه اورژانس کاملا تخریب شد

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 09:28
رئیس اورژانس استان تهران آمار جدیدی از خسارات انسانی و عملیاتی در جنگ اخیر، ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاین،رئیس اورژانس استان تهران با ارائه تازه‌ترین آمار از خسارات انسانی و عملیاتی، از افزایش شمار زنان و کودکان در میان مصدومان و شهدا، تخریب پایگاه‌های امدادی و شهادت یک نیروی اورژانس در حین خدمت خبر داد.

فرارو در خبری نوشت:محمد اسماعیل توکلی اعلام کرد: تا امروز ۱۲۰ زن در میان مصدومان ثبت شده‌اند و همچنین ۱۷ تا ۱۸ کودک زیر ۱۲ سال نیز در بین مجروحان قرار دارند.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به زیرساخت‌های امدادی افزود: ۲۵ پایگاه اورژانس دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد، سه پایگاه به‌طور کامل تخریب شده است.

به گفته توکلی، در بخش ناوگان عملیاتی نیز ۲۳ دستگاه آمبولانس آسیب دیده که هشت دستگاه به‌طور کامل از بین رفته و دو دستگاه دیگر همچنان زیر آوار باقی مانده و امکان خارج‌سازی آن‌ها فراهم نشده است.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.