ماجرای آتش‌سوزی اورژانس روستای چرگر چه بود؟

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
آتش‌سوزی اورژانس روستای چرگر توسط چند نفر پس از مخالفت با انتقال بیمار رخ داد.

به گزارش مشرق، پایگاه اورژانس روستای چرگر از توابع شهرستان ابهر به دست افرادی که مخالف انتقال بیمار بودند، آتش گرفت.

سعید خلجی، فرماندار ابهر در مورد علت این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای چرگر هیچ ارتباطی با بحران‌های نظامی یا اقدامات تروریستی ندارد و حادثه با انگیزه شخصی رخ داده است.

به گفته وی چند نفر پس از مخالفت با انتقال بیمار به مرکز درمانی، اقدام به درگیری با کارکنان و سپس آتش زدن ساختمان و تجهیزات پایگاه کردند و بیمار پیش از آن در محل ویزیت شده و حال عمومی مناسبی داشته است.

فرماندار ابهر افزود: متهمان با ورود دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کمتر از شش ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

وی تأکید کرد: تخریب اموال عمومی و مراکز امدادی با مجازات جدی روبه‌رو خواهد شد و از نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تأمین امنیت منطقه قدردانی کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.