خوزستان برای آغاز بزرگترین عملیات برداشت گندم در کشور آماده شده‌است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 21:40
اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای آغاز بزرگترین عملیات برداشت محصول راهبردی گندم آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سلطانی کاظمی عصر امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سال زراعی جاری به رغم اینکه در ابتدای فصل در بعضی حوضه‌های آبریز آب قابل برنامه‌ریزی وجود نداشت اما با توجه به نقشه‌های هواشناسی و تلاش برای انطباق صحیح عملیات کاشت با پیش بینی‌های بارندگی‌، توزیع مناسب نهاده‌ها و اجرای برنامه کاهش خلا عملکرد با همکاری تمامی مجموعه جهاد کشاورزی (تحقیقات و ترویج) منجر به مدیریت کشت مناسب گردید، لذا با توجه به بارندگی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود که تولید مطلوبی صورت گیرد.

وی افزود: شبکه‌ای از مراکز خرید گندم در سراسر استان، از روستاها تا مراکز وابسته به اداره‌ کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی برای خرید تضمینی گندم به‌صورت کیفی فعال شده اند و با عنایت به ابلاغ قیمت مناسب گندم، برنامه ریزی جهت خرید و تحویل گندم کشاورزان به نحو احسن انجام شده است.

سلطانی کاظمی ضمن قدردانی از کشاورزان و بهره‌برداران به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه جانبه در میدان تولید با وجود تهدیدات و شرایط جنگی، تصریح کرد: با تدبیر جهاد کشاورزی خوزستان و با هماهنگی هایی که با ادارات تابعه و دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته در مواردی که مراکز خرید و ابنیه و تأسیساتِ نگهداری دچار آسیب شده‌اند حمل به صورت همزمان با برداشت و خرید، صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.