مهاجرانی: ما در جنگ دست بالا را داریم/ به آمریکا ضربات سختی وارد کرده‌ایم

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 21:03
سخنگوی دولت جمهوری اسلامی در مصاحبه با الجزیره با بیان اینکه ایران در جنگ دست بالا را دارد، تأکید کرد که ضربات سختی به آمریکا وارد کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: ما تأکید می‌کنیم که ما این جنگ را آغاز نکرده‌ایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود.

بنا بر روایت مهر، مهاجرانی در ادامه این مصاحبه افزود: طبیعی است که ما غرامت دریافت کنیم چرا که جان‌هایی از جمله دانش‌آموزان و معلمان ایرانی از دست رفته است. بسیاری از مناطق کشور آسیب دیده‌ و لغو تحریم‌ها ضروری است.

وی تأکید کرد: فرمانده کل نیروهای مسلح طرفی است که در مورد مسائل جنگ و صلح تصمیم می‌گیرد. ما نسبت به اقدام آمریکا خوشبین نیستیم و در عین حال هیچ تمایلی به ادامه جنگ نداریم.

سخنگوی دولت ایران تصریح کرد: ما در جنگ دست بالا را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در دست دارند. ما از ابتدای جنگ، با ادعاهایی در مورد توانایی‌های ایران مواجه شده‌ایم و این در حالی است که عملا ضربات سنگینی به آمریکا وارد کرده‌ایم.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.